Slank & Fit met in Lijn afslankstudio

Met een persoonlijke aanpak voor u!

Afslankstudio in Waalre

Voor jong & oud!

Fase 1, 2, 3 en 4

Er zijn vier fasen die helpen om snel tot een resultaat te komen. We raden aan om telkens de vier fasen te doorlopen om snel gewicht te verliezen en tevens het resultaat te behouden.

Fase 1 (de strikte fase):

Een minimum aan suikers en vetten. De voeding bestaat enkel uit de geselecteerde groenten en uit de proteïnesupplementen. Vemijd ook maar de minste inname van suikers, fruit, rijst, pasta, brood, koekjes, vette, charcuterie. Let op: producten waar op staat 'mager' of 'zonder suiker' zijn meestal ook niet toegelaten. Magere producten bevatten doorgaans meer suikers, en 'zonder suikers' worden meestal gezoet met maltitol of gelijkaardig. Deze bevatten tevens veel koolhydraten. Kijk op de samenstelling van wat je koopt, die mag niet meer dan 5 g koolhydraten per 100 g bevatten.

Voor meer informatie over fase 1: klik hier

Fase 2 (de gematigde fase):

Hetzelfde als in fase 1, maar u neemt 1 zakje proteïnen minder en u vervangt die door magere natuurlijke eiwitten, magere vleessoort, vis of schaaldieren, of magere zuivelproducten.

Voor meer informatie over fase 2: klik hier

Fase 3 (de opbouw fase):

Wanneer start je fase 3? Het is niet goed om bij het proteïne/eiwitdieet opeens te stoppen. Uw pancreas heeft gedurende enkele weken bijna geen insuline meer moeten aanmaken (die de suikers omzetten in vet) en bij een plotselinge inname van suikers zou die te ijverig suikers sparen. U zult ook merken dat uw maag gekrompen is, u zult dus veel sneller verzadigd raken.

2-3 weken: Langzame inlassing van voedingsmiddelen met koolhydraatgehalte en langzaam minderen van proteïne/eiwitsupplementen. Vanaf deze fase mag u 's morgens een 2-tal sneetjes brood eten, met wat mager beleg (magere vleeswaren of kaas) 125 g yoghurt erbij met 0% vet. U kunt ook al eens een stuk fruit eten. De groeten zijn natuurlijk ook nog altijd de gehele dag toegelaten.

Voor meer informatie, klik hier

Fase 4 (de stabilisatie fase):

Proficiat! Fase 4 is bereikt. Nu moet u uw nieuwe gewicht onder controle houden.

Fase 4 wordt opgestart als u zo goed als op uw streefgewicht bent. Dat kan uw ideale gewicht zijn, of het gewicht waar u naartoe wilt. Veel mensen houden zich niet meer aan de stabilisatiefase. Ze zijn vaak zo tevreden over het resultaat dat ze nu niet meer aan diëten willen denken. Maar deze fase heeft veel nut. Uw lichaam heeft tijd nodig om te wennen aan het nieuwe gewicht. U zult gedurende enkele weken gevoeliger zijn voor gewichtstoename als u nu meteen gaat zondigen. Daarom is het belangrijk om dagelijks een maaltijd te vervangen door een eiwitsupplement. Het zal de honger stillen evenals het verlangen naar suikers.

Fase 4 - Onbeperkt: U keert terug naar een evenwichtige voeding. Als u zich daaraan houdt, dan zult u vast en zeker uw nieuwe slanke figuur behouden. Af en toe eens zondigen mag natuurlijk. Onthoud dat het beter is af en toe een stevige maaltijd te nemen in plaats van regelmatig ondeugden toe te laten (kleine snoepjes, koekjes, gebak enz.) U zult tijdens uw dieet gemerkt hebben dat de zakjes en de repen zorgen voor een sterk hongerstillend effect. Daarom raden wij u aan om voortaan 1 maaltijd of tussendoortje te vervangen door een van de repen.

Voor meer informatie, klik hier